miercuri, 21 martie 2012

Castigatoarele concursului COCKTAIL INSPIRED MAKEUP

S-a incheiat si primul concurs organizat de mine in colaborare cu Cosmetic Style, vreau sa multumesc tuturor fetelor care mi-au trimis inscrieri, ati facut o treaba minunata si v-as premia pe toate dar din pacate exista doar 3 premii. Dupa cum v-am spus si la deschiderea concursului, am tinut cont de 3 criterii principale:
-inspiratia – asta insemnand legatura intre cocktailul ales si machiajul realizat - respectarea culorilor din poza de inspiratie, numele ales pentru cocktail si legatura dintre „povestioara” pe care ati scris-o despre acesta si machiaj
-complexitatea machiajului ales – nu inseamna ca doar machiajele fantezie puteau primi nota 10, ma refer strict la cat de „profi” arata machiajul ca si compozitie
-tehnica de executie

Au fost in total 26 entry-uri, din care 24 au fost valide - pentru a putea departaja cat mai obiectiv machiajele am punctat fiecare din cele 3 criterii cu o nota de la 1 la 10 si am facut suma. 
Machiajele participante avand un punctaj mai mic de 25 de puncte (in ordinea inscrierii) :


Loredana Truta


Iulia Bajenaru 


Klaw Deea  


Adina Stefan


Larryssyka Lary


Diana - Cosmetice Lady's


Andreea Anton


Raluca Andreea Moldoveanu


Carmen Mariana 


Andreea Bogea 



MENTIUNI SPECIALE
Am scris si punctajul si observatii ca sa stiti ce am punctat si ce am depunctat :)

Ana Maria Constandache - 25 puncte
INSPIRATIE - 10 - COMPLEXITATE - 7 - TEHNICA - 8 
observatie : ai ales culori care te prind foarte bine, data viitoare incearca un machiaj mai complex J
 

Laura - 25 puncte
INSPIRATIE - 8 - COMPLEXITATE - 8 - TEHNICA - 8 
observatie : +1p pentru ca ai ales un machiaj care se potriveste foarte bine ochilor tai


Adriana Bee - 26 puncte
INSPIRATIE - 8 - COMPLEXITATE - 10 - TEHNICA - 9 
observatie :  foarte frumos machiajul ochilor, am scazut 1p pentru ca nu am inteles conceptul, trimiterea de la cocktailuri la florile de cires L

Andreea Gherghe, entry 1 - 26 puncte
INSPIRATIE - 9 - COMPLEXITATE - 8 - TEHNICA - 9 
observatie : +1p pentru ca se potrivesc foarte bine ochilor tai atat culorile cat si forma machiajului si -1p pentru pozele din care imi dau seama foarte greu ce se intampla pe pleoape L

Carapetru Oana - 26 puncte
INSPIRATIE - 9 - COMPLEXITATE - 8 - TEHNICA - 9 
observatie : elegant si curat realizat, imi place J

Iulia Fratieanu - 26 puncte
INSPIRATIE - 9 - COMPLEXITATE - 8 - TEHNICA - 9 
observatie : mi-ar fi placut sa alegi doar un cocktail de inspiratie


Biank Makeup Artist - 26 puncte
INSPIRATIE - 10 - COMPLEXITATE - 8 - TEHNICA - 8 
observatie : ai reprodus perfect culorile, imi place, putea fi mai complex stiind ce machiaje superbe faci J

MissRux Rux - 26 puncte
INSPIRATIE - 9 - COMPLEXITATE - 8 - TEHNICA - 8 
observatie : +1p pentru ideea cu prezentarea de costume de baie, chiar ar fi potrivit 

Msc Ella - 26 puncte
INSPIRATIE - 9 - COMPLEXITATE - 8 - TEHNICA - 9 
observatie : mi-ar fi placut sa fie un singur cocktail de inspiratie, si sa lipseasca acel pai desenat, imi place combinatia de pe pleoape

Andreea Gherghe, entry 2 - 27 puncte
INSPIRATIE - 10 - COMPLEXITATE - 8 - TEHNICA - 9 
observatie : aceleasi observatii ca si la entry-ul 1


Marilena Maftei - 27 puncte
INSPIRATIE - 10 - COMPLEXITATE - 9 - TEHNICA - 9 
observatie : -1p pentru machiajul buzelor, imi place foarte foarte mult cum ai facut la ochi, dar mi se pare ca e prea mult si pe buze niste buze nude ar fi mers perfect


Si acum, PREMIANTELE:




merge la ..... Diana Belean - 27 puncte
INSPIRATIE - 9 - COMPLEXITATE - 10 - TEHNICA - 9 
observatie : imi place rezultatul final mult, dar a trebuit sa penalizez -1 punct pentru ca nu am reusit sa inteleg conceptul, legatura dintre cocktail si acea pasare L





merge la ..... Odette Daraban - 27 puncte
INSPIRATIE - 10 - COMPLEXITATE - 8 - TEHNICA - 9 
observatie : imi place mult atat machiajul ochilor cat si machiajul tenului, arata foarte fresh



 
merge la ..... Diana Voloaga - 28 puncte
INSPIRATIE - 10 - COMPLEXITATE - 9 - TEHNICA - 8 
observatie : +1p pentru combinatia foarte reusita de culori de pe pleoapa superioara (poza cu ochiul inchis e foarte foarte foarte frumoasa) + transpunerea in machiaj a conceptului de flacara care arde

A fost foarte greu sa decidem castigatoarele, FELICITARI tuturor fetelor, astept sa ma contactati cu datele voastre pentru a intra in posesia premiilor J



Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

11 comentarii:

  1. Felicitari, fetelor! Imi pare rau ca nu am mai apucat sa ma inscriu si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, mult de tot! >:D< Asa mult ma bucur!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari fetelor! Machiajele sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari castigatoarelor! merita cu siguranta premiile acordate. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari tuturor fetelor care au participat si felicitari castigatoarelor :D :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Uh :X Acum am vazut ca sunt trecuta la mentiuni speciale :D:D Multumesc frumos :D I'm so happy :D :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. superbe machiajele :x...felicitari castigatoarelor! data viitoare sper sa ma inscriu si eu :(

    RăspundețiȘtergere
  8. :D:D:D.....foarte frumoase toate machiajele :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari casticatoarei si felicitari tie deea k faci o treaba foarte buna.imi pare rau k nu m'am inscris si eu :( sper sa mai organizezi concursuri de genu'.te pupik!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos concursul, iar jurizarea a fost corecta. Felicitari castigatoarelor!
    Data viitoare promit sa ma inscriu si eu:)...acum am fost cam aglomerata cu altele. Pupici:*

    RăspundețiȘtergere