joi, 27 octombrie 2011

HALLOWEEN Make-up : Unzipped Face

Cum Halloween-ul se apropie trebuia sa completez seria de machiaje tematice...Dupa un machiaj mai comercial (Avatar), unul scary (Zombie) si unul girlie (Cleopatra), trebuia sa fac si un machiaj mai scarbos, am ales asadar Unzipped Face :D Daca mai prind un pic de timp liber pana vineri-sambata, poate postez si un machiaj inspirat de un animal, ceva sugestii? :P
Pentru machiajul caruia ii dedic aceasta postare nu cred ca e necesara o descriere ampla, este vorba de realizarea unui efect de „fata cu fermoar”, ramanand descoperita o portiune de „carne vie” :)
Rezultatul final :



Cu ajutorul lipiciului am realizat o textura mai granulata a pielii, incercand sa creez o imagine cat mai reala. Asadar, am plasat mai intai fermoarul pe fata pentru a stabili zona „rosie” si am delimitat-o folosind o pensula unghiulara subtire si fard maro. Apoi am aplicat o cantitate uniforma de lipici pe intreaga zona, urmand sa plasez mici bucatele de lipici care sa dea textura dorita.

Am pozat pasii de realizare a machiajului, insa din motive de continut cu tenta „dubioasa” nu am putut posta si prima poza in care aparea modul in care am distribuit lipiciul pe fata, ramane la alegerea voastra felul in care va modelati „rana” :))
Apoi am aplicat fond de ten peste intreaga compozitie si am asteptat sa se usuce in intregime.

A urmat aplicarea fardului rosu, iar dupa ce am acoperit toata suprafata, am accentuat zonele mai inchise la culoare folosind lipglossurile din Beauty Book-ul de la ELF.
Am folosit apoi banda dublu adeziva pentru a fixa fermoarul pe fata si am conturat interiorul acestuia cu o pensula subtire folosind fard nergu, pentru a da adancime si a crea o imagine cat mai reala. Am blenduit bine si am mai facut mici retusuri la nivel de „bucatele de lipici”..Asta a fost tot, simplu de realizat si foarte spectaculos :)
Rezultatul final :



Daca aveti intrebari, cerinte sau sugestii, astept sa imi scrieti pe deea_b88@yahoo.com :)

26 de comentarii:

  1. Ti-a iesit foarte bine!
    Am realizat si eu un machiaj cu fermoare:http://welcome-to-disneyland.blogspot.com/2011/10/machiaj-de-halloween-2.html
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-a iesit foarte bine! Pare atat de real!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce real pareee:)).
    Chiar imi place>:D<.

    Cu animal.. acum na depinde ce iti place si tie, dar asa ca o idee a mea eu zic ca ar merge bine sa fie un animal cu 2 fete.Gen un leu.Si pe jumatate de fata sa fie rau,furios cu coltii iesiti si privirea incruntata , iar in cealalata jumatate sa fie bland,dulce si protector, cu o figura vesela.

    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc fetelor :* La un leu m-am gandit si eu, sa vedem daca am maine timp de machiat, pozat, sortat poze, scris si postat :))

    RăspundețiȘtergere
  5. O alta sugestie: machiaj de vampir?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ahhh, cat de scarbos e! :))

    Am incercat si eu ceva de genul asta, dar pentru textura am folosit doar diverse nuante de rosu+un pic de negru, nu m-am gandit la lipici, buna idee.

    Oricum, ti-a iesit foarte... convingator:), felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place extrem de mult machiajul ochilor aici, stiu ca pare simplu, dar ai putea realiza un tutorial, cu pasi si produse?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eram machiata asa cum ma machiez eu zi de zi, chiar numai un pic de fard si codita cu tus, am sa fac un tutorial in curand si despre asta :p

      Ștergere
  8. auzi?...ce imbracaminte crezi k s'ar putea potrivi?la aceste machiaj....o idee va rog:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmm...as zice chiar orice..sa para ca esti un om normal la care i s-a desfacut fata :))

      Ștergere
  9. :))) ...foarte tare, a iesit super bine

    RăspundețiȘtergere
  10. Pare foarte real :) Eu nu reusesc nicicum sa-mi fac codita :( Ai ochi .. SUPERBI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi, mersi :p incearca mai intai sa o faci cu o pensula unghiulara f subtire, sau cu pensula buretel de tus, e mai usor :p

      Ștergere
  11. Howdy! Do you know if they make any plugins to help with Search
    Engine Optimization? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very
    good results. If you know of any please share.
    Cheers!

    Feel free to visit my site: website

    RăspundețiȘtergere
  12. am si eu o curioitate...cat de rezistent e machiajul folosind banda dublu adeziva pentru fixare fermoarului? ...intreb pentru ca vreau sa mi-l fac anul acesta...si nu as vrea sa ma trezesc ca imi pica fermoarul de pe fatza ...astept raspunsul tau...te pup si merci din suflet pentru idee:* pup pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey! nu va tine cu lipici :( ar trebui sa folosesti latex lichid, din ce oras esti? ca poate la voi in oras se gaseste usor, sau pe net, mai ai timp pana de Halloween sa comanzi :D te pup

      Ștergere
  13. wooww .... un machiaj spectaculos ! .... am si eu o curiozitate .... vreau sa realizez un machiaj ceva de genu numai ca eu vreau sa imi lipesc pietricele pe fata .... cu lipici o sa tina oare ? si dupa ce te-ai demachiat nu ai fost iritata folosind lipiciul ? ( de asta imi e frica mie )

    RăspundețiȘtergere
  14. Cum ti-ai dezlipit banda adeziva si lipiciul de pe fata? Ai avut vreo iritatie dupa?

    RăspundețiȘtergere
  15. Cum ti-ai dezlipit banda adeziva si lipiciul de pe fata? Ai avut vreo iritatie dupa?

    RăspundețiȘtergere