marți, 29 mai 2012

Machiajul perfect pentru o mireasa


Acum ca tot ne aflam in plin sezon al nuntilor, m-am gandit ca ar fi momentul potrivit sa scriu un articol despre cum vad eu machiajul ideal pentru o mireasa si sa va arat un exemplu de machiaj natural care e pe gustul meu.

Rezultatul final:


Chiar saptamana trecuta am avut o miresuca la proba ce mi-a zis "Fa-ma cum vrei, dar sa arat cat mai aproape de natural, vreau totusi sa ma recunoasca viitorul sot in ziua nuntii." Asta este exact si parerea mea despre machiajul de mireasa..Daca esti obisnuita sa nu porti machiaj aproape deloc zi de zi, incearca sa pastrezi totul cat mai natural si la nunta, iar daca esti obisnuita sa te machiezi foarte puternic, nu incerca sa pari angelica in acea zi doar pentru ca esti imbracata in alb, vei parea stearsa :)

Eu nu am fost si nu sunt genul de persoana care sa se gandeasca la nunta sau isi planifice detalii referitoare la nunta ei, rochia ei, machiajul ei si altele, poate asta este si motivul pentru care as propune tratarea machiajului din ziua nuntii foarte asemanator cu stilul machiajului nostru de zi cu zi..Oricand trebuie sa fim frumoase, feminine, sa avem un ten frumos, niste ochi expresivi, gene definite, buze conturate, etc, in ziua nuntii trebuie doar sa dureze toate mult mai mult si sa reziste la lacrimile generate de emotii sau de situatiile "Bridezilla" :)

Am vazut de curand o poza postata de Lili de la fetelespun.ro pe noua ei pagina Make-up by Lili, cu descriptionul "close to perfection".. Da, da, da! Asta e poza, mie mi se pare tot ce se poate face mai frumos intr-un machiaj de mireasa, evident si trasaturile naturale ale lui Kim ajuta mult si nu au nevoie de foarte mari "ajustari".


Am mai observat tot asa pe diverse pagini de make-up ca romancele in general opteaza pentru un machiaj de mireasa asemanator cu machiajul indian, pleoape deschise la culoare, sidefate, urmand ca in pliul pleoapei si spre arcada+coltul exterior sa fie folosit negru sau o alta culoare foarte inchisa..eu personal nu as folosi negru in cantitati mari intr-un machiaj de mireasa, dar dupa cum am spus si mai sus, daca de obicei folositi negru in machiajul vostru, folositi-l si in ziua nuntii ca sa nu aratati ca o alta persoana :)
Va las cu cateva dintre machiajele "angelice" pe care le-am gasit eu prin diverse locuri, mie imi place foarte mult aspectul acesta curat, completat de o pereche de gene false cat mai naturale si o coafura lejera.





Si acum, sa va arat ce am facut eu, mai de aproape :


Am folosit niste culori foarte naturale si am accentuat apoi doar linia genelor cu un maro foarte inchis si cu putin creion negru pentru a crea un efect de ochi migdalati. Apoi am aplicat un blush piersica, un ruj foarte subtil si cam atat :)



P.S - am ajuns la postarea nr 50 pe blog, si 1500+ Likes pe Facebook, va asteapta o surpriza cat de curand :D


Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

31 de comentarii:

  1. Ceva natural simplu si de bun gust.Arata formidabil,iar tu esti foarte frumoasa .:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult :* natural, simplu si de bun gust - exact asta imi place si mie la mirese :)

      Ștergere
  2. Tot timpul am considerat ca miresele trebuie sa fie luminoase. Machiajul tau e foarte frumos. (in sfarsit am indraznit sa iti scriu un comentariu, desi te urmaresc de mult timp :"> )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, sa nu iti fie jena, aici toata lumea e liber sa spuna ce si cand doreste :*

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow..arati superb. Si credeam ca nu mai exista femei care se machiaza cu gust..
    Ce eroare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti foarte frumoasa si-mi place blogul tau!!! Ai un Award de la mine!! Pupici xxx
    http://glossylala.blogspot.gr/2012/06/one-lovely-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Prin ce am trecut eu cu machiajul la nunata..am fost in proba la un salon si am dus o poza cu ce vroiam : un cat eye simplu cu putin contur in crease si o culoare mai puternica sub waterline, mov sau verde. M-a facut cu bleu, fara pic de eyeliner, fond de ten cu 3 nuante mai inchis , mult blush in obraz si un ruj care ma imbtranea cu 10 ani. Am gasit intr-un final o fata care m-a facut cum am vrut eu si in ziua nuntii, m-am dus la coafat si tipul care se ocupa de mine s-a uitat cu dezgust la mine si mi-a zis ca am dat banii degeaba...am murit de emotii acolo...fix inainte de nunta... m-am mai linisitit cand am fost complimentata pe urma pt machiaj, dar in fine.:)) scuze pt epistola:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trimite-mi poze ca sunt curioasa acum ca ai zis :D

      Ștergere
    2. iti dau pe facebook, desi am avut un fotograf de pomina si nu cred ca am poze cu machiajul full face

      Ștergere
  7. off topic but still..
    sunt foarte curioasa sa stiu ce crezi despre celebrele bb cream-uri si despre produsele benefit.
    altfel, keep up the great work!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hey, scuze pt intarziere, de mult nu am mai apucat la blogging :( produse benefit nu am incercat, bb cream imi place cum imi hidrateaza tenul si e f usoara, daca vrei acoperire din pacate nu prea ai sanse, dar uniformizeaza frumos tenul :p merci, te pup!

      Ștergere
  8. Dar majoritatea nu vor machiaj finut si luminos, desi asa mi-l imaginez si eu pentru mine. Multe miresici vor machiaje puternice..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiiiiu, ma lupt sa elimin ideea de folosire a unui fard negru cand e vorba de mirese :( adevarul e ca si daca e prea natural, in poze nu se mai vede deloc, si asta le face pe multe mirese sa vrea machiaje puternice..asta si multe pagini de make-up de pe Fb unde asa vad ca se practica.......

      Ștergere
  9. Ne poti spune te rog ce produse ai folosit pentru acest machiaj? Mie una imi place tare mult, dar nu stiu cum fac si tot nimeresc la "profesionisti" de unde plec tencuita. Sunt o viitoare mireasa si nu reusesc sa gasesc pe cineva care sa aiba aceeasi mentalitate ca si tine. Nu ai vrea sa te muti? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur, am folosit de la MAC mono-uri nuantele Haux si Swiss Chocolate pe pleoapa si putin Carbon amestecat cu Swiss Chocolate pentru "codita" si pleoapa inferioara. La coltul interior am folosit albul din paleta Me, Myself and Eye de la Sleek. Si unde ar trebui sa ma mut? :)) Daca esti pe aproape de Cluj poate facem cumva sa te machiez :D

      Ștergere
  10. Super, multumesc frumos. O sa le caut si eu. :)
    Mi-as dori tare mult sa fiu pe langa Cluj, insa eu sunt in Suceava. Daca vrei sa faci o vizita prin Bucovina te astept cu cea mai mare placere (si fotografii nostri vin tot de acolo, deci ai ava si companie. :) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine vine ca fotograf? :p sunt sigura ca gasesti pe cineva sa te machieze si la suceava :D din pacate e mult prea departe :(

      Ștergere
  11. Machiaj profesional de nunta, pentru ocazii speciale cu produse cosmetice profesionale, gene false, cu proba inainte. Machiajul poate fi ales de dumneavoastra sau de make-up artist. Pentru mai multe detalii sau programari la numarul de telefon 0724.450.742.

    RăspundețiȘtergere
  12. Hi there!! Could you please tell me which colours you used for this look? Thank you!

    RăspundețiȘtergere