marți, 23 octombrie 2012

Halloween Makeup - Sexy Vampire

Am avut si eu o pasiune pentru Twiligh atunci cand a aparut, am stat noaptea sa citesc nerabdatoare cartile, eram indragostita de Edward...dar dupa aparitia celui de-al doilea film am lasat-o balta cu Twilightul atat de dezamagitor a fost realizat :D

Si cum vampirul e unul dintre cele mai intalnite costume de Halloween, si cum in SUA 80 % din cei care stiu ce e Romania au impresia ca in Transilvania e mereu intuneric si se plimba vampiri pe strada, va prezint vampirita sexy, demna de a fi o noua membra a familiei Cullen. (ochii sunt facuti in Photoshop)


Am folosit un fond de ten mai alb putin, am aplicat primer pe pleoape, iar apoi pe intreaga pleoapa superioara un fard rosu. Am desenat cu eyeliner lichid conturul unei codite si am aplicat apoi fard negrul in jurul acesteia, blenduind bine si realizand un efect smokey. Am aplicat apoi fard negru si pe pleoapa inferioara cu ajutorul unei pensule pentru precizie, iar apoi sub spranceana muuuult fard auriu.



In rest mare lucru nu am facut, dintii sunt cumparati dintr-un magazin cu prostioare de Halloween, sangele e tot cel din tutorialul de ieri la care gasiti reteta aici.

Am aplicat un ruj rosu rosu, un blush puternic, si obligatoriu o pudra aurie pe pometi, ca sa luceasca ca si Edward in bataia soarelui :))

Aa parul, cam asa arata in timp ce am realizat machiajul, am folosit tutorialul de aici, iese fain :D


Va las cu mai multe poze, tot astazi dar mai tarziu vine si vrajitoarea cea superba :p




Si vi-l prezint cu ocazia asta si pe Yeezy, noul membru al "familiei" :D



Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Poate ai putea sa faci o postare despre cum ti-l ingrijesti:D; arata asa de fin, nu stiu cum sa zic exact:))

      Ștergere
    2. Merci :* Sa stii ca nu e chiar asa ca in poze, camera mea are minunata calitate de a face parul si tenul foarte fin daca stau in lumina potrivita, de fapt el s-a cam degradat acum de la decolorarile succesive pentru ombre :)

      Ștergere
  2. Nu-mi plac dintii, in rest a ieșit super! Nice degradeul parului! Kisses
    http://giamakeup.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult :* pai cu dintii, nu am gasit altii mai frumosi :D oricum daca mergi la un party costumata nu poti tine dintii numai la poze, ca de vorbit nu ai cum cu ei :))

      Ștergere
  3. sper ca nu i-ai facut nimic pisici...nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si app de twilight, toaata lumea-i "dezamagita" de filme, dar au vazut fiecare parte de cate doua trei ori :))

      Ștergere
  4. Ce faina esti, ti-a iesit de minune!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesant bloggul tau. Am si eu unul micut, la inceput de drum. Astept parerea ta sincera printr-un comentariu.. Te pup ! :* http://www.culore.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Nice makeup! I am awed at how you manage to appear creepy yet still so pretty on those makeup. I am searching for Halloween makeup ideas this year to try on coming halloween and this one just gave me an idea. Cheers!

    RăspundețiȘtergere