vineri, 12 octombrie 2012

Maroon smokey eyes

Am revenit cu tutorialul promis...nu am pasii pozati, au iesit foarte prost pozele de pe parcurs (lipsa maxima de focus, Laura stie) dar explic in cuvinte :D

Pentru ca 80% din persoanele pe care le machiez imi spun "Vreau sa imi faci smokey eyes, mereu mi-am dorit si niciodata nu mi-a iesit.." cred ca am sa fac un tutorial video cu smokey eyes pentru fiecare forma de ochi :p .. Pana atunci insa, va las cu cateva poze cu ultima varianta de smokey eyes ce am incercat-o, asta e o varianta pentru persoanele cu pleoape generoase..


Am folosit pentru realizarea machiajului doar paleta Sleek - Me, myself and eye, asa ca nu aveti nevoie de multe produse daca vreti sa reproduceti lookul :)

Am inceput prin a aplica o baza de machiaj Sephora, apoi fondul de ten Vichy DermaBlend despre care v-am povestit in postarea anterioara, putin anticearcan, un primer pentru pleoape, am conturat sprancenele cu fardul maro marcat pe poza (din paleta de 78) si am trecut la machiajul ochilor.


-Am aplicat pe intreaga pleoapa nuanta 1, urmand ca apoi sa amestec bine marginile fardului folosind o pensula pentru blending..
-Am aplicat pe linia genelor si in coltul exterior al ochiului un fard negru (2) si l-am "blenduit" foarte bine in sus pentru a realiza o trecere gradata de la negru spre maroon. Secretul pentru un smokey eye reusit este blendingul, trebuie sa aveti foarte multa rabdare sa realizati treceri cat mai pierdute si sa insistati cu pensula pana obtineti imaginea dorita :)
-Apoi am folosit un fard roz(3) in coltul interior al ochiului pentru a ilumina privirea si un fard alb (4) sub sprancene pentru a le contura mai bine, fard pe care tot asa l-am blenduit pana la trecerea spre fardul maroon.


Am retusat apoi zonele manjite de sub ochi (se intampla aproape mereu la smokey eyes), am aplicat pudra din imagine pentru a fixa machiajul si a conferi un aspect mat, am conturat fata folosind bronzing powderul din imagine (Too Faced), am aplicat blushul marcat pe paleta de 78 de culori si apoi am folosit pentru buze un ruj nude din paleta L'Oreal cu Mila Jovovich pe ea :)




Sper ca a fost de ajutor, revin curand :p

Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

23 de comentarii:

  1. iti sta superb cu smokey eyes, mai ales cu aceste nuante. te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte frumos machiajul! Si modelul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. merci mult, am aruncat o privire si mi-e de mare ajutor, mereu sunt in dilema ce film sa aleg :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks for sharing i i like it.
    http://onlinefootwearindia.wordpress.com/2012/09/07/get-assured-of-comfort-with-brushed-leather-shoes/

    RăspundețiȘtergere
  5. arata foarte bine machiajul si te prinde de minune, dar eu am o alta intrebare...de unde e colierul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci tare mult :* colierul e de fapt o bratara Bershka transformata in colier :)

      Ștergere
  6. N-am cuvinte sa iti spun cat de frumos machezi :X .

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi poți recomanda te rog un primer de ochi bun de tot? Dacă l-aș putea găsi și în Cluj ar fi perfect:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmmm...de la too faced poate, in sephora..in rest nu prea stiu, eu folosesc de la MAC si e minunat dar nu stiu de unde l-ai putea cumpara...

      Ștergere
  8. imi place mult, merge la pielea alba tare bine

    RăspundețiȘtergere
  9. Very descriptive post, I liked that bit. Will there be a part 2?


    Have a look at my website ... http://safedietplans.com

    RăspundețiȘtergere