miercuri, 5 septembrie 2012

Celebrity Inspired : Beyonce

V-am promis de ieri un nou celebrity inspired, de data asta este vorba de un request de la Adelina :p Am primit multe multe print screen-uri dintr-un concert de-al lui Beyonce, calitatea lasa de dorit dar cautati pe youtube video, acolo se vede mai bine :p

Este vorba din nou despre un look vintage, ochii foarte luminosi si dramatici datorita unei codite negru intens, culoarea fiind folosita doar la nivelul buzelor si la nivelul pometilor. Evident arata diferit pe mine decat pe Beyonce, avem intreaga gama de nuante de piele intre noi doua :))

Rezultatul final : (click pe poza pt zoom)


Am pregatit fata cu un strat generos de fond de ten si pudra ca sa obtin tenul ei de portelan iar apoi am trecut la machiajul ochilor.

Mai intai am aplicat primer, apoi un fard alb mat pe intreaga pleoapa, fard alb sidefat in coltul interior al pleoapei si pe pleoapa inferioara, am adaugat putina umbra in pliul pleoapei desi la Beyonce nu se prea vedea sa aiba (dar mie imi face ochii mai "pisicosi" asa), am trasat cu ajutorul unei pensule unghiulare o linie ajutatoare cu fard negru la ambii ochii iar apoi am unit punctul de pe pleoapa de deasupra limitei interioare a irisului cu capatul coditei, creand o codita in stil Lana del Rey, cum a intuit ieri Roxi :p


Am smudge-uit un pic apoi codita in partea superioara, am conturat linia apei cu un creion alb, am aplicatfard negru printre gene cu o pensula foarte subtire, am mai pus putin fard sidefat alb in coltul intern al ochiului, am rimelat genele din abundenta (nu ar strica chiar si niste gene false), am aplicat putin blush caramiziu pe pometi, un contur de buze care sa imi defineasca forma buzelor, ruj burgundy mat si gata am fost, 10 minute in total :p



Sper ca va place si ca incercati si voi :D

Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

24 de comentarii:

  1. Ieei!!! Foarte bine ti-a iesit! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos si curat ai lucrat!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. 10 minute pentru minunatia asta? Esti fantastica!

    RăspundețiȘtergere
  4. trebuie sa incerc machiajul acesta! imi place foarte mult!!!

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos ti-a iesit, atati tare binee! te invit la giveaway aici: http://girlpearl12.blogspot.ro/2012/09/giveaway-only-ro.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Absolutely gorgeous!:X

    Btw, ai un tag la mine pe blog!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci mult :* foarte dragut tag-ul, promit sa il fac cum prind 2 ore libere, e primul la care ma bag :D

      Ștergere
  7. Deci e super.Trebuie neaparat sa-l incerc si eu:d.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place machiajul!!
    Ai un award la mine pe blog:
    http://glossylala.blogspot.gr/2012/10/one-lovely-blog-award.html
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai ce bine ti-a iesit! Felicitari..si rijul..de la ce firma si ce nuanta este? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cei mai frumosi ochi! Bafta la facultate:*

    RăspundețiȘtergere
  11. It is a very informative blog I really appreciate this great information. Soft Gelatin Encapsulation Machine Manufacturer

    RăspundețiȘtergere
  12. What’s up to every one, the contents existing at this web page are truly remarkable
    for people knowledge, well, keep up the good work fellows.

    RăspundețiȘtergere
  13. Thanks for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I will be waiting for your next
    write ups thank you once again.
    majortotositecom
    racesitepro

    RăspundețiȘtergere