marți, 23 octombrie 2012

Halloween Makeup - Vrajitoarea Baba Cloanţa

Sunt o foarte mare admiratoare a lui Lili de la fetelespun.ro si a muncii ce o face, nu ezit sa imi declar admiratia fata de ea inca o data..Pe langa ca e o sursa nesfarsita de inspiratie si de bun gust, mai e si simpatica si are curaj sa faca video-uri, daca cumva nu ati dat de ea pana acum, dati un click aici si minunati-va :D

Intr-unul din Halloween-urile trecute, a facut un tutorial numit Batranica Zglobie, l-am folosit cand l-am machiat pe Florin aici, iar acum am apelat din nou la el pentru a realiza machiajul vrajitoarei mele superbe :D
Rezultatul :


Nu are rost sa mai scriu si eu inca o data ce a scris Lili, ideea de baza e sa va uratiti cat mai tare, sa faceti ochii sa para cat mai cazuti, nasul cat mai mare, buzele cat mai "moarte"...

Va arat pozele cu pasii mei si rezultatul final si va las apoi linkul catre tutorialul de pe fetelespun :p (click pe poza pentru zoom)


In plus fata de Lili am adaugat doar un "neg" pe nas, pe care l-am facut tot din lipici stick pentru hartie ca si in tutorialul cu Zombie si in cel cu Unzipped Face si l-am colorat apoi cu eyeliner negru si fard maro :D




Linkul catre tutorialul facut de Lili - aici.

Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

7 comentarii: