luni, 22 octombrie 2012

Halloween Makeup - Zombie se intoarce :D

Nu am fost tare multumita de mine anul trecut cand am facut Zombie-ul si tot il aveam pe constiinta ca poate iesi mult mai bine, asa ca am incercat o noua varianta, de data asta cu rani 3D si cu sange :D


Va arat pasii de realizare a fetei si apoi va povestesc despre rani :p
1. am aplicat un fond de ten foarte deschis la culoare, iar apoi am luat un fard verzui (marcat cu 1 pe poza cu paleta de la sfarsitul postarii) si l-am intins pe fata cat sa o acopere, dar nu uniform
2. cu fardul 2 am conturat pleoapa inferioara si zona "cearcanelor"
3. am venit cu fardul 3 peste fardul 2 si am aplicat si sub buze
4. am conturat puteeernic ochii cu fardul 4, iar apoi stand cu fata fix in pozitia cum ma vedeti pe mine in poza, va conturati pometii si claviculele (tot cu fardul 4) asa incat sa aveti un aspect bolnavicios, stors de orice putere :))


Apoi am inceput sa compun rana...si de prinsa ce am fost in proces am uitat sa pozez dupa pasul 1 si 2...dar va explic in cuvinte..Am folosit din nou lipici de hartie, din-acela stick..am taiat bucatele mici din el, pe care le-am distribuit pe fata ca sa ramana "bulinute" reliefate..am luat 1 patratel de hartie igienica pe care l-am descompus in straturi, ramanand cu o foita foarte subtire de hartie..am tot rupt-o si am lipit-o ca sa creez un aspect franjurat..Am aplicat fond de ten peste hartie in mare parte si am aranjat bucatelele de hartie in asa fel incat sa le stea marginile in aer. Apoi am aplicat tus negru in partea din centru pana am creat o gaura cu pensula si am lasat marginile hartiei franjurate, sa aiba aspectul de piele moarta. Am aplicat cu o pensula ruj rosu si l-am intins intr-un mod foarte haotic, urmand ca apoi sa conturez "rana" la exterior cu fard negru tot asa neregulat..

Apoi am fabricat "sangele"..care mie mi-a iesit si prea deschis la culoare si putin prea lichid pentru ca am scapat cam multa apa...eu am folosit apa, sirop de artar, colorant alimentar si putina faina ca tot incercam sa il mai ingros dar nu a avut nici un efect..Asa ca va sugerez sa folositi doar miere si colorant alimentar (daca aveti gel puneti si putina apa, daca aveti colorant lichid mai adaugati putin tus ca sa aiba o culoare mai inchisa si nu mai puneti apa, doar miere)..


Am facut o rana tot din hartie igienica si pe frunte, una mai micuta si am picurat apoi "sange" incepand de acolo si lasandu-l sa curga cum vrea...asa a ajuns pe obraz, gat si etc, nu asta mi-a fost neaparat intentia dar nu arata rau si l-am lasat asa :D

Nu stiu cat de mult se intelege din ce am explicat dar gasiti pe youtube o gramada de tutoriale daca va uitat de rani din-astea, cautati zombie tissue wound, diferenta e ca ei vor folosi latex lichid, ceea ce la noi e cam rar, pentru asta exista intotdeauna Kores stick pentru hartie (cu care intradevar se lucreaza mai greu), promit ca nu apare nimic pe fata de la el :p



Produse folosite - click pe poza pt zoom

In curand urmeaza alte 2 postari pentru Halloween, stay tuned :D

Daca aveti intrebari, cerinte, sugestii, sau idei de colaborare, astept sa imi scrieti pe blog.deeamakeup@yahoo.com :)

24 de comentarii:

  1. Groaznic! La propriu. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta trebuie tinut minte! :)) Ti-a iesit super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar e infricosator :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb ! Esti foarte talentata si imi face placere sa descopar alte persoane pasionate de Halloween ca si mine :-) Eu sunt fan al carnavalului venetian si particip de 6 ani la aceasta minunata sarbatoare,anul asta o sa defilez prin centrul vechi in costum de epoca, sper sa ne intalnim ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! :) eu nu sunt fan Halloween dar ma bucur sa exersez altfel de machiaje cu ocazia asta :D distractie placuta sa ai! :)

      Ștergere
  5. Multumesc, distractie placuta si tie ! Halloween is coming soon ! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci pentru inspiratie. Tocmai mi-am temrinat "rana". O sa iti trimit linkul dupa ce il pun si la mine pe blog.
    P.S. Voi stabili din cpaul locului cine mi-a fost sursa de inspiratie.

    Pup,
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci pentru tutorial. Uite cum mi-a iesit mie:
    http://shurubici.wordpress.com/2012/11/01/halloween/

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-a iesit efectul foarte bine. Nu sunt profesionist si cred ca e prima data cand ma intersectez cu asa ceva, insa mi se pare foarte interesant, totodata - explici foarte bine! Habar n-aveam de schema cu servetelul folosit pentru a da 'viata' (sau moarte? haha) ranei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Esti geniala . Imi place tot ce faci . Bravo ... tine.o tot asa !

    RăspundețiȘtergere